Czym są kampanie IVR i jakie korzyści mogą przynieść dla firmy?

Kampanie IVR

Kampanie IVR to sposób na dotarcie do klientów za pośrednictwem ich telefonów stacjonarnych. Technologia IVR (Interactive Voice Response) umożliwia nawiązanie połączenia, pozostawienie wiadomości i śledzenie wyników kampanii.

Kampanie IVR to świetny sposób na zautomatyzowanie systemu CRM i marketingu. Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu do obsługi centrum telefonicznego można tworzyć i planować zautomatyzowane połączenia telefoniczne z potencjalnymi klientami, a nawet potencjalnymi klientami.

Dla kogo szczególnie jest ono przeznaczone?

Kampanie IVR to idealne rozwiązanie dla firm, które wykonują dużo połączeń przychodzących. Umożliwiają one zbieranie informacji od rozmówców bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników lub zakupu drogiego sprzętu.

Kampanie IVR pozwolą Twojej firmie zaoszczędzić czas, pieniądze i zasoby, jednocześnie zwiększając sprzedaż. 

Korzyści płynące z takiego rozwiązania jak kampanie IVR

Automatyzacja generowania leadów – Kampanie IVR można wykorzystać do budowania bazy danych CRM, zbierając informacje o klientach przez telefon. Pomoże Ci to w budowaniu lepszych relacji z klientami i potencjalnymi kandydatami dzięki zrozumieniu, czego oczekują od Twojej firmy lub produktów.

Zwiększenie sprzedaży – wystarczy jedna rozmowa telefoniczna, aby zakwalifikować potencjalnych klientów, zaoferować promocje lub rabaty i zamknąć sprzedaż przez telefon w czasie krótszym niż 30 sekund!

O autorze

Łatwa Odpowiedź
Łatwa Odpowiedź
Koncentrujemy się na udzielaniu krótkich, zwięzłych, ale merytorycznie wartościowych odpowiedzi na popularne i często zadawane pytania.

Bądź pierwszym komentującym w "Czym są kampanie IVR i jakie korzyści mogą przynieść dla firmy?"

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie upubliczniony.


*


dziewiętnaście − cztery =