Zdrowie na kanapkach

Wiele osób, które decydują się przejść na dietę i rozpocząć zdrowe odżywianie, w pierwszej kolejności wprowadza modyfikacje jeśli chodzi o jeden z najważniejszych posiłków w ciągu dnia jakim jest śniadanie śniadanie. Na czym polegają wyżej wspomniane? Głównie na tym, że rezygnują ze spożywania pieczywa, a w zamian stawiają na owocowe smoothie czy owsiankę. Oczywiście stosowanie urozmaiceń w jadłospisie jest jak najbardziej wskazane, nie mniej jednak nie powinno się rezygnować z jedzenia chleba, gdyż ma on również pozytywny wpływ na ludzkie zdrowie. 

Zastosowanie pieczywa w diecie 

Zamiast rezygnować z jedzenia kanapek na śniadanie, warto zaopatrzyć się w wysokiej jakości, pełnoziarniste pieczywo oraz szereg zdrowych i wartościowych produktów, które będzie można razem z nim spożywać. W tym wypadku np. hummus idealny będzie jako zamiennik masła, a w towarzystwie sałaty i pomidora dostarczy odpowiednią ilość energii na cały poranek. To samo można powiedzieć również o paście z awokado czy soczewicy. Pomysłów, na ciekawe i zdrowe dodatki jest naprawdę wiele, w związku z czym niewątpliwie warto zgłębić ten temat. 

Jeżeli zdecydujemy się na samodzielne przygotowywanie dodatków do kanapek zadbajmy o to, aby w ich zestawie znalazły się również inne produkty, które pozwolą na lepsze wchłanianie składników odżywczych. Dobrym przykładem wyżej wspomnianych będzie np. olej lniany. Jest on nieodłącznym elementem dodatku do pieczywa o nazwie pasta dr Budwig, a przepis na nią powinien poznać każdy, komu zależy na zdrowym i pełnowartościowym śniadaniu.

O autorze

Łatwa Odpowiedź
Łatwa Odpowiedź
Koncentrujemy się na udzielaniu krótkich, zwięzłych, ale merytorycznie wartościowych odpowiedzi na popularne i często zadawane pytania.

Bądź pierwszym komentującym w "Zdrowie na kanapkach"

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie upubliczniony.


*


piętnaście − sześć =