W jaki sposób bezpiecznie zarchiwizować wiadomości e-mail?

W każdej firmie ogromnie ważne jest bezpieczeństwo korzystania z poczty elektronicznej. To za jej pośrednictwem wysyłane są różnego rodzaju istotne dla jej funkcjonowania wiadomości, a niekiedy również dokumenty. Muszą być więc one odpowiednio zabezpieczone, aby nie przedostały się w niepowołane ręce. Warto więc dowiedzieć się, jak odpowiednio archiwizować pocztę w swojej firmie.

Jak zadbać o bezpieczne przechowywanie wiadomości e-mail?

Archiwizacja ma na celu przede wszystkim przechowywanie wiadomości nie tylko bezpiecznie, ale również w taki sposób, aby łatwo było odnaleźć konkretną wiadomość bez względu na to, czy pochodzi ona sprzed kilku dni czy miesięcy. Ma to ogromne znaczenie również ze względu na możliwość wystąpienia awarii, która mogłaby spowodować utratę wszystkich wiadomości. Takie rozwiązanie oferowane jest przez oprogramowanie MDaemon. Dzięki niemu wszystkie wiadomości, zarówno te otrzymane, jak i wysłane są gromadzone na serwerach. Można oczywiście ustawić odpowiednie filtry, dzięki którym będą do niego trafiały wyłącznie te e-maile, które są dla nas ważne. Oprogramowanie to skutecznie zmniejsza rozmiar danych, a także obciążenie serwera, dzięki czemu jest on jeszcze bardziej wydajny. Niektóre z systemów umożliwiają szybkie przeszukiwanie nie tylko naszej skrzynki, ale również innych osób, jeśli oczywiście posiadamy takie uprawnienia. Usprawnia to pracę i sprawia, że staje się ona zdecydowanie wydajniejsza. Starsze wiadomości, mimo tego, iż są one niewidoczne są równie dobrze chronione, jak bieżąca korespondencja. 

O autorze

Łatwa Odpowiedź
Łatwa Odpowiedź
Koncentrujemy się na udzielaniu krótkich, zwięzłych, ale merytorycznie wartościowych odpowiedzi na popularne i często zadawane pytania.

Bądź pierwszym komentującym w "W jaki sposób bezpiecznie zarchiwizować wiadomości e-mail?"

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie upubliczniony.


*


14 + 5 =