Tanie i przydatne akcesoria do biura

Tanie i przydatne akcesoria do biura
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Przeciętny dorosły mieszkaniec naszego kraju spędza w pracy niemal 2000 godzin rocznie, dlatego też powinien stosować różne funkcjonalne akcesoria, które ułatwią mu wykonywanie obowiązków zawodowych. Nie są to co prawda przedmioty niezbędne, ale ich obecność w biurze przyczynia się do zwiększenia komfortu i sprawia, że podejmowane czynności nie są aż tak monotonne.

Kubki, pendrive`y, uchwyty i inne funkcjonalne drobiazgi

Co najmniej połowa Polaków pije w pracy kawę, traktując ten moment z prawdziwą nabożnością. Niestety z wykonywaniem codziennych obowiązków wiąże się niekiedy konieczność oderwania się od ulubionego napoju. Aby kawa nie wystygła, warto zaopatrzyć się w specjalny kubek bezprzewodowy z wmontowanym akumulatorem oraz zestawem grzałek – zapewni on bowiem utrzymanie odpowiedniej temperatury napoju w chwili naszej nieobecności przy biurku.

Niezwykle użytecznym gadżetem jest także pendrive z logo firmy, który może być przez nas stosowany zarówno w pracy, jak i w domu. Taki sprzęt pełni rolę nie tylko nośnika informacji, ale też jest doskonałym elementem kampanii reklamowej. W hurtowniach bez trudu znajdziemy pendrive metalowy, plastikowy lub z aluminium, a nawet z drewna.

Inne funkcjonalne gadżety biurowe to m.in.: samoprzylepne uchwyty na kable (dzięki którym przewody nie plączą nam się pod nogami), skuwki do długopisów połączone ze sztućcami (z jednej strony takiego produktu można nałożyć pisak, z drugiej zaś znajduje się łyżka, nóż albo widelec, które ułatwiają spożywanie posiłków przed monitorem komputera), podnóżki pod biurko, haczyki na ścianę do zawieszania różnych przedmiotów (np. kalendarzy, map, tablic, obrazów), poduszki do stempli czy przezroczysta taśma pakowa.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*