Co powinna mieć na sobie wizytówka?

Co powinna mieć na sobie wizytówka?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wizytówka to mała, mieszcząca się w dłoni kartka z Twoimi danymi kontaktowymi. Kiedy ktoś ją otrzyma, może natychmiast dać ją swoim przyjaciołom lub kolegom i polecić Cię jako osobę, z którą warto współpracować. Celem wizytówki jest dostarczenie Twoich danych kontaktowych w ręce ludzi, którzy mogą mieć dla Ciebie okazję. Jeśli masz świetny produkt lub usługę, a nikt o tym nie wie, to co to da? Aby wdrożyć następujące rozwiązanie wystarczy skorzystać z witryny https://studiokreacja.pl/oferta/identyfikacja-wizualna/wizytowki, która oferuję wizytówki zależne od twojego pomysłu.

Celem wizytówki jest ułatwienie ludziom zapamiętania kim jesteś i czym się zajmujesz. Dlatego tak ważne jest, aby upewnić się, że na Twojej wizytówce znajdują się wszystkie właściwe informacje.

Oto kilka cech, które powinna mieć każda dobra wizytówka:

Twoje imię i nazwisko, tytuł oraz nazwa firmy

Powinny one znajdować się na górze wizytówki, aby ludzie mogli je zobaczyć natychmiast po otrzymaniu Twojej wizytówki. Dobrą praktyką jest również umieszczenie w tym miejscu logo firmy (jeśli dotyczy).

Twój numer telefonu

Twój numer telefonu powinien być łatwy do odczytania dla ludzi z drugiego końca pokoju lub z całego miasta, jeśli trzeba! Upewnij się, że podajesz zarówno swój główny numer telefonu, jak i inne numery, pod którymi ludzie mogą się z Tobą szybko skontaktować w razie potrzeby (np. w przypadku zapytań po godzinach).

Twój adres e-mail 

Adresy e-mail stają się coraz bardziej popularne niż numery telefonów w dzisiejszych czasach, więc upewnij się, że Twój jest dobrze widoczny na przodzie wizytówki. Możesz również zawrzeć swój adres e-mail na odwrocie, jeśli wolisz. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*